69,00 zł
Cena regularna:
599,00 zł
599,00 zł
Cena regularna:
1 099,00 zł
1 349,00 zł
Cena regularna:
2 300,00 zł
149,00 zł
Cena regularna:
349,00 zł
149,00 zł
Cena regularna:
250,00 zł
129,00 zł
Cena regularna:
340,00 zł
1 199,00 zł
Cena regularna:
1 699,00 zł
469,00 zł
Cena regularna:
899,00 zł
REGULAMIN
28 październik 2022 r.
§ 1. Definicje
Ilekroć w niniejszym regulaminie mowa o:
-
Sprzedawcy – rozumie się przez to przedsiębiorcę prowadzącego działalność pod firmą Team Polska sp. z o.o. z siedzibą w Skawinie przy ul. Krakowskiej 87, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, Wydział XII Gospodarczy KRS, pod numerem 145589, posiadającą NIP: 9451981921 (e-kalorik.pl);
-
Zamówieniu – rozumie się przez to rozumieć zamówienie złożone przez Konsumenta na odległość;
-
Konsumencie – rozumie się przez to osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
-
Administratorze danych osobowych – rozumie się przez to Sprzedawcę
Kontakt do Sprzedawcy:
-
Biuro: Tel: (12) 285 22 33 (w godz. 9:00 – 16:00), email: biuro@kalorik.pl
-
Dział handlowy: Tel: (12) 285 22 33 (w godz. 9:00 – 16:00), email:krystian@kalorik.pl, email: tomasz.jedruch@kalorik.pl
-
Serwis: Tel: (12) 285 22 33 (w godz. 8:00 – 15:00), email: serwis@kalorik.pl
§ 2. Dane osobowe.
-
Sprzedawca dba o prywatność Konsumentów, kierując się m. in. zasadą minimalizmu i rozliczalności. Oznacza to, że zbierane są tylko te dane, które są niezbędne dla zrealizowania zamówienia.
-
Sprzedawca jest administratorem danych osobowych konsumentów. Sprzedawca przetwarza imię, nazwisko, adres a także numer telefonu i adres mailowy Konsumenta aby wykonać złożone zamówienie. Podanie tych danych jest dobrowolne ale niezbędne dla realizacji zamówienia.
-
Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja złożonego zamówienia. Podstawą do ich przetwarzania jest umowa zawierana pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą.
-
Dane osobowe mogą być przekazane do osób trzecich, aby zrealizować złożone zamówienie. Mogą zostać przekazane do firm kurierskich, firm, które zajmują się wsparciem i obsługą procesu sprzedaży (np. call center, podmiot obsługujący płatność) a także do aplikacji statystycznych i badawczych. Dobieramy naszych partnerów starannie, stąd dane Konsumentów są chronione z najwyższymi standardami.
-
Sprzedawca nie przekazuje danych osobowych poza teren Unii Europejskiej.
-
Sprzedawca przechowuje dane przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń Konsumenta względem Sprzedawcy.
-
Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Sprzedawcy dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do wniesienia sprzeciwu i przeniesienia danych.
-
Każda osoba, która uzna, że jej prawa zostały naruszone, może wnieść skargę do organu nadzorczego (w Polsce będzie to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
-
Sprzedawca nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany.
§ 3. Warunki sprzedaży
-
Regulamin niniejszy określa warunki sprzedaży prowadzonej na odległość przez Sprzedawcę.
-
Zamówienia składać mogą jedynie Konsumenci, którzy są pełnoletni.
-
Konsument aby dokonać zakupu nie musi rejestrować swojego konta w serwisie, ale składając zamówienie jest obowiązany podać dane, które umożliwią wykonanie zamówienia czyli co najmniej:
-
Imię;
-
Nazwisko;
-
Adres;
-
Numer telefonu;
-
Adres mailowy;
-
Realizacja zamówienia następuje w dni robocze a czas jej trwania jest często uzależniony od wyboru formy dostawy przez Konsumenta.
-
Prosimy pamiętać, że podanie niepełnych lub nieprawidłowych danych osobowych może skutkować niemożliwością realizacji Zamówienia.
-
Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest w sposób, o którym mowa w § 1.
§ 4. Złożenie zamówienia i jego realizacja
-
Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu e-kalorik.pl nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a wyłącznie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
-
Klient może składać zamówienia w sklepie Internetowym za pośrednictwem strony Internetowej sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę lub drogą telefoniczną od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
-
Klient składający zamówienie za pośrednictwem strony e-kalorik.pl, kompletuje zamówienie wybierając towar którym jest zainteresowany, dodaje go do "KOSZYKA", wybiera sposób dostawy oraz formę płatności, składa zamówienie za pomocą dostępnego formularza zamówienia, wybierając następnie przycisk „Zamawiam”. Każdorazowo przed złożeniem zamówienia, Klient jest informowany o danych Sprzedawcy o łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę. Klient ma możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji konta w sklepie e-kalorik.pl, niemniej zobowiązany jest do podania niezbędnych danych podanych w § 3 punkt 3 niniejszego regulaminu.
-
Klient składający zamówienie za pośrednictwem telefonu wykorzystuje do tego numer telefoniczny podany przez sklep na stronie internetowej sklepu. Klient składając zamówienie przez telefon, podaje nazwę towaru spośród dostępnego asortymentu znajdujących się na stronie internetowej sklepu oraz jego ilość. Po skompletowaniu całości zamówienia Klient określa sposób i adres dostawy oraz formę płatności, a także swój adres poczty elektronicznej. Każdorazowo podczas składania zamówienia przez Klienta drogą telefoniczną, Klient informowany jest o cenie łącznej wybranego towaru oraz łącznym koszcie wybranego sposobu dostawy. Złożenie zamówienia następuje w czasie rzeczywistym tj., podczas połączenia telefonicznego. Z tą chwilą dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży.
-
Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca ma prawo skontaktować się z Klientem na podane dane teleadresowe, w celu zbadania poziomu satysfakcji Klienta z przeprowadzonej transakcji w Sklepie Internetowym.
-
Numer wykorzystywany do obsługi Zamówień jest płatny, zgodnie z taryfą operatora telekomunikacyjnego.
-
Jeżeli zamówiony produkt nie jest już dostępny, Konsument informowany jest o niedostępności. Konsument może zastrzec, że Zamówienie powinno zostać zrealizowane bez niedostępnego produktu lub, że chce zaczekać na skompletowanie całości Zamówienia. Sprzedawca informuje o szacunkowym czasie realizacji całości Zamówienia.
-
O realizacji Zamówienia Konsument informowany jest przez Sprzedawcę drogą elektroniczną na podany adres mailowy.
-
Sprzedawca dostarcza zamówienia w sposób wybrany przez Konsumenta spośród następujących sposobów:
-
Kurier InPost
-
Kurier DPD
-
Poczta Polska
-
DB Schenker – wysyłka paletowa
-
Odbiór osobisty w siedzibie firmy
-
Sprzedawca dokłada wszelkich starań by czas oczekiwania na realizację zamówienia był jak najkrótszy, niemniej może zdarzyć się, że z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy zostanie on wydłużony.
§ 5. Cena i płatność
-
Ceny na stronie e-kalorik.pl zamieszczone przy danym towarze stanowią ceny brutto, wyrażone w złotych polskich (PLN) z wliczoną opłatą KGO. Cena jest definiowana jako cena regularna lub cena promocyjna (cena po obniżce). Towary dostępne są w cenach regularnych, będących zwykłą ceną, którą płaci Klient, jeżeli towar nie jest objęty rabatem, promocją, upustem, itp. Cena promocyjna to cena, którą ostatecznie płaci Klient, przy zachowaniu korzyści przyznanych przez Sprzedawcę wynikających np. z rabatu, promocji, upustu, itp. Ceny tych samych towarów na Stronie Internetowej Sklepu oraz w pozostałych kanałach sprzedaży mogą się od siebie różnić.
-
Podane ceny produktów nie zawierają informacji odnośnie kosztów dostawy, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu dostawy.
-
Sprzedawca akceptuje następujące formy płatności:
-
Przelew natychmiastowy
-
BLIK
-
Za pobraniem (płatność za produkt następuje w momencie odbioru przesyłki przez klienta)
-
Klasyczny przelew (przelew bezpośredni na konto)
-
mBank mRaty (wartość zamówienia musi przekroczyć 200zł brutto)
§ 6. Odstąpienie od umowy
-
Konsument w terminie do 14 dni od otrzymania produktu, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i ponoszenia dodatkowych kosztów, z zastrzeżeniem ust. 2.
-
Konsument ponosi jednak, na zasadzie art. 27 ustawy Prawa konsumenta, koszty:
-
dostarczenia rzeczy, jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez przedsiębiorcę (w takim przypadku, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi dodatkowych kosztów przez niego poniesionych);
-
bezpośrednie koszty zwrotu (np. koszty pakowania, zabezpieczenia czy nadania przesyłki)
-
Konsument jest zobowiązany zwrócić towar nowy, nieużywany. Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości towaru w związku z korzystaniem z niego w nieodpowiedni sposób. Konsument ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sam sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Konsument nie może jedna używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli Klient dopuści się takowego użycia, sprzedawca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości zwracanego towaru.
-
Klient, który jest przedsiębiorcą nie ma prawa do odstąpienia od umowy, wyjątkiem jest jednak jednoosobowa działalność gospodarcza, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CeiDG), pod warunkiem iż zakupiony towar nie miał charakteru zawodowego.
-
Aby odstąpić od umowy Konsument powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Przykładowy wzór oraz zasady odstąpienia stanowią załącznik do niniejszego regulaminu. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres Sprzedawcy drogą pocztową lub w formie elektronicznej na e-mail: biuro@kalorik.pl lub bok@kalorik.pl
-
Sprzedawca informuje, iż należności zwracane do klienta w związku z odstąpieniem od umowy, możliwe są wyłącznie przelewem bankowym. W celu realizacji obowiązku sprzedawcy, niezbędne jest podanie danych potrzebnych do wykonania przelewu bankowego.
§ 7 Reklamacja
-
Sprzedawca zapewnia dostarczenie towaru bez wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli dostarczony towar posiada wadę fizyczną lub prawną. W przypadku towarów używanych, pozwrotowych lub niepełnowartościowych, Sprzedawca każdorazowo zobowiązany jest o poinformowaniu Klienta w szczególności o ewentualnych widocznych śladach używania. Mając powyższe na uwadze, każdy Towar prezentowany przez Sprzedawcę jest odpowiednio opisany.
-
Konsument, który otrzymał wadliwy towar ma możliwość:
-
złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad lub wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może wówczas zamiast proponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady zażądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
-
żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
-
Reklamacja powinna zawierać dane Konsumenta, opis wady i oczekiwania od Sprzedawcy. Reklamacja powinna zostać dostarczona do sprzedawcy pisemnie na adres firmy albo drogą elektroniczną.
-
W celu umożliwienia rozpatrzenia reklamacji, Konsument powinien dostarczyć produkt na adres Sprzedawcy.
-
Sprzedawca zobowiązuje się w terminie 14 dni od otrzymania produktu do powiadomienia Konsumenta o uznaniu lub nieuznaniu reklamacji. Jeżeli Sprzedawca nie powiadomi Konsumenta o rozpoznaniu reklamacji w tym terminie, przyjmuje się, że reklamację uznał.
-
W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni zwrócić wartość zakupu, wymienić lub usunąć wady reklamowanego towaru. W przypadku zwrotu wartości zakupu, sprzedawca umożliwia wyłącznie zwrot środków na konto bankowe. W związku z powyższym do realizacji zwortu z tytułu reklamacji niezbędne jest podanie danych do zwrotu (numer konta bankowego).
-
Jeżeli kupujący nie jest konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego, Sprzedawca wyłącza odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru.
§ 8 Gwarancja
-
Towary nowe, sprzedawane przez Team Polska Sp. z o.o. są objęte 24 miesięczną gwarancją udzielaną przez producenta lub dystrybutora.
-
W wypadku Towarów używanych lub outletowych informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji prezentowana jest w opisie danego produktu na stronie sklepu.
§ 9 Postanowienia końcowe
-
Niniejszy regulamin dostępny jest w formie elektronicznej na stronie e-kalorik.pl, lub w wersji wydrukowanej w siedzibie firmy.
-
Konsument ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje w tej sprawie są dostępne pod adresem https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
-
Do Zamówień stosuje się przepisy kodeksu cywilnego i ustawy Prawa konsumenta.
-
Właściwość sądu w przypadku zaistnienia ewentualnego sporu sądowego ustala się na podstawie przepisów KPC.
1. Pliki do pobrania
- pobierz formularz reklamacyjny-
- pobierz formularz odstąpienia od umowy-
- regulamin sklepu internetowego-